Alone in the dark.. buuuuu!!

Hur kan man älska att lyssna på musik så mycket? Jag kan inte få nog av min Mp3. Det går bara inte trots att jag har försökt att avstå. Kan det bero på att den innehåller så många bra låtar? Är jag bara uttråkad och vad är det som gör att just musik kan sätta sig på hjärnan som klister? Hur jag än funderar på det nu så kommer jag nog ändå inte få några svar så jag lägger det åt sidan tror jag.

Efter skolan gick jag hem till mamma och såg på "American Pie". Den är så damn bra! Det e sådär dumt bra. Alla som har sett den fattar förhoppningsvis vad jag snackar om. Det var drama idag också, vi håller på med några riktigt roliga sketcher! Efter draman tänkte jag gå till morenskan en sväng som vanligt men där var det helt svart. Jag kände på dörren men den var låst och jag ställde mig¨på tå och kikade in genom fönstret men såg inget. Wierd. Så då satt jag där utanför i ungefär en kvart tills mamma kom och hämtade mig med bilden och skjutsade hem mig till pappa igen. Väl hemma märkte jag att Kickan och Anders var hemma! jippiee! Dom såg på film: "The dark" eller något sådant hette den. Så jag satte mig där och såg det återstående tillsammans med dom eftersom det ändå var inne på mitt rum.

Nu ska jag sova för det är en dag imorgon också. Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback