BTW

Idag efter skolan var jag med Hanna ner på stan för hon skulle fylla i sommarjobbspapper. När hon hade fyllt i papperet och skulle lämna in det till dom som satt där så var de samtidigt en kille som skulle göra det och han frågade om nått som hade med papperet att göra. Ni skulle ha hört på hon som satt vid bordet.. hon var nedvärderande mot honom som om han inte fattade ngt alls.. Hon snackade som om hon va så speciell själv för att hon satt vid ett bord i rådhuset.. "I riktiga arbetslivet kan man inte få det så bekvämt för sig sörrdu, så går det inte till" och "Ja om du läser där så står det klart och tydligt vad som gäller" va grejer som hon hosta ur sig. Jag tror inte hon skulle snacka så om det var en kollega som frågade samma sak.
Jag tror btw att jag ska tacka ja till mitt andra sommarjobb också för de verkar inte så säkert i anställningen på dethär andra stället. Alltså det är säkert jättebra men dom tänker inte på att vi har andra grejer att göra förutom att jobba. Jag tror med andra ord inte att det är så anpassat till ungdomar som det borde vara.  

I ask you please just give us, 5 minutes alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback