BINGOO!! nee

Nu är det slutjobbat för mig i sommar! Äntligen får jag två veckor ledigt. Jag har redan avverkat en. Så nu är det en kvar ungefär. Det har inte vart sol en enda gång på min ledighet.. wiie.. Har spenderat den första veckan med ledighet hemma hos pappa på ranchen;) Varit mycket härligt. "Underbara människor, jag känner dem mycket väl" hahaha. Den som har sett filmen Yrrol vet vart de där jag citerade nyss kommer ifrån^^ Och den som inte sett den filmen kan ju ta och sätta sig ner på en gång med popcornskålen framför sig och plugga den filmen järnet!

Under veckan som varit har jag hunnit med både det ena och den andra. Jag har vart på Simpsons - the Movie med min bror. Den var helt klart sevärd och asrolig! Jag har firat min äldsta syster som fyllde 23, klippt gräsmattan och varit på bilbingo med pappa, susanne, min farbror och lena. Bilbingon var igår i Häggenås och jag var två nummer ifrån 25 000 spänn och ingen  vann nånting . Skit också. Fast vi hade ju iallafall tur med vädret.. Imorgon ska jag åka till stan igen och vara där tills skolan börjar. Ja just de, skolan ja. Den hade jag typ glömt bort. Jo den börjar 28:e på tisdagen! Nog om den. Jag vill ha godis.

Sommar och sol



Kommentarer
Postat av: sanna

ne de blir inge av me de....GODIS RÅTTA...hahahaha......nästa gång vinner vi 25 papp....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback