Byebye Östersund ! Hejhej Stockholm !

Nu på söndag bär det av till Stockholm med Hannam :) Då är jag ledig från jobbet i en vecka och det ska verkligen bli härligt vill jag lova! Det var så längesen jag var till Stockholm så därför längtar jag som tusan. Och att jag ska gå på Metallica på torsdagen samma vecka gör ju inte längtan bättre direkt ^^ Jag hoppas att det ska bli så jäkla roligt. Det blir årets höjdpunkt och jag kommer nog leva på det ett bra tag framöver. Jag ser verkligen fram emot resan.
Nu har jag avverkat 3 av mina 7 veckor på sommarjobbet. Känns skönt. Nu är det trots allt bara 4 kvar och sen är det sommarlov och sen börjar jag tvåan(!) Om tvåan går lika snabbt som ettan får ja panik. Då susar bara åren förbi som en vindpust :O Nästan skrämmande.
Hur som haver så trivs jag ändå ganska bra på jobbet. Det är inte så ansträngande (man sitter och skriver vid en dator för det mesta) och de som jobbar där är trevliga. Det kunde ha varit värre om man säger så. Och det bästa av allt: (håll i hattarna) Jag får PENGAR för det ! Inte så lite heller. Men ja säger inte hur mycket, HA HA !
Näe nu ska jag packa till sthlmsresan, sen ska jag se på "Nothing Hill" :)

"This world's an ugly place, but you're so beautiful to me"
                                             <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback