"Titta! Du är fyllningen på en bulle!"

Det är jävligt varmt kan jag säga er. Min termometer i köksfönstret visade 34 grader (i solen) imorse innan jag skulle till skolan^^ nästan lite för varmt.
Jag kunde inte ta cykeln till skolan imorse för jag fick inte upp låset till cykelrummet.. jag stog där och lirkade ända tills det var 10 minuter kvar tills lektionen började, då väckte jag mamma så att hon fick skjutsa ner mig.. väldigt dåligt. Ofta dörren gå i baklås just när jag behöver min cykel.. inte på hela helgen.. näerå, just när ja redan var lite försenad så gör vi mig ännu mer försenad, toppen;P Äh, jag kom iallafall iväg till skolan tillslut och de va väl huvudsaken.
Det var nk-prov första lektionen. Miljö. IG! Förmodligen iallafall, fast det gör inte så mycket, jag kommer ändå få G på den kursen vad jag vet. Vi spelade volleyboll på skolan idag på alla håltimmar vi hade innan lunch. Det var roligt bortsett från att dom flesta var så dåliga att vi inte fick till något riktigt spel på bollen;) På svenskan gjorde vi ingenting för jag har redan redovisat och är klar med allt. Sista lektionen engelska gick vi ner på stan och köpte glassar och annat gott medan vi hade betygsnack nere i badhusparken, härligt ! Sen följde jag med Hanna hem, vi satt vid datorn och kikade kläder från La Redoute. Hittade en tröja som jag ska beställa. Efter det var jag med Nina en stund. Nina fick vara fyllningen till en bulle för ett tag! 
Imorgon blir det förmodligen grillning med NV-klassen och några fler förhoppningsvis *tummen upp* 
Nattinatti!

"Maybe in time you'll want to be mine" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback