jag är bäst.

Oj oj oj, mitt andra inlägg idag, det känns lite dumt men jag bara måste berätta om mig (nöten) som inte tänker så mycket vid dom situationer jag borde tänka. Igår, sista dagen innan lovet , hade vi bild på skolan. Vi håller på med oljemålningar med temat krig. När vi skulle plocka ihop och städa så skulle jag typ skölja av några penslar vid kranen. Då fick jag syn på en sånhär vattenslang som satt bredvid kranen som man trycker på för att använda istället för kranen.. hmm lite invecklad och oförståerlig förklaring som makes no sence but still. Jag hade aldrig lagt märke till den förut så då sa jag såhär till några som stod bredvid: "Jag har aldrig tänkt på den här förut har ni det?" och så tryckte jag på knappen, men det jag inte visste var att den var riktad mot mig så hela min mage blev nersprutad... Det är för att jag är bäst. Ingen klår mig ;)

Kommentarer
Postat av: sanna mamma

hahahahahahaha typist dej så inni norden japp för att DU ÄR bäst apan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback