Svar

Okej nu ska ja svara på lite frågor här som min låtsasmamma ville att ja skulle göra :D

1. Vad är total lycka för dig?
När allting är precis så som jag vill ha det. Att alla e på bra humör och att ja e fullständigt nöjd med hela min tillvaro för stunden.

2. Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
Mitt vuxna liv? Ja kallar inte mig själv för vuxen och ja fattar inte frågan heller för den delen;)

3. Mitt liv skulle bli lättare om?
Man hade mer pengar till hands och om jag kunde läsa folks tankar ^^

4. Min hemliga last?
Hmm.. ja har nog inget hemligt vad jag vet.

5. Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
Jag är nog mest nöjd med mina ben, min näsa och mina läppar :P

6. Oanad talang?
Okej, talang.. hmm.. Kanske att ja e bra på å rita och skriva. Och jag vet inte riktigt om man kan kalla det talang men jag tycker i alla fall att jag är ganska duktig som lärt mig spela gitarr helt på egen hand.

7. Världens viktigaste fråga just  nu?
Jordens miljöförstörniingar.. men ingen verkar ju fatta.. Bush (bl.a.) kan ta sig.. /(W/)(/¤"("&#&¤

8. När drar du en vit lögn?
När jag inte vill såra en annan person som jag bryr mig om väldigt mycket.

9. Vilket va ditt första jobb?
Om prao räknas så var väl nått av dom mitt första jobb antar ja..

10.Vad är de bästa som kan köpas för pengar?
Just nu vet jag att det är en ny elgitarr, men i allmänhet så är det väl en lyxvilla i USA och ett xbox 360

11. Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
Jag är lagomt schysst mot dom ja vill va schysst mot ;P

12. Mitt bästa köp?
Jaadu.. svårt beslut. Kanske gitarren för den har ju inte använts lite om man säger så ^^

13. Vilken pryl kan du inte vara utan?
Mobilen, mp3n (musiken), datorn, gitarren

14.Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
Det som finns hemma, kanske mackor, kakor och nått att dricka.

15. Vad får dej att inte vilja stiga upp ur sängen?
Prov på skolan och sen är det ju inte så roligt om det är dåligt väder ute heller :/

16. Vad är du mest stolt över i ditt liv?
Att ja har sådan bra familj och att mina vänner är som dom är kanske ;)

17. Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?

Öppen för förslag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback