I-Empire

Det nalkas födelsedagar både hit och dit men den 16.e oktober är det iallafall min dag då jag fyller 17 levnadsår på denna jord. Hur den ska firas vet ingen riktigt än, inte ens jag. (Surprize me!?) Hur som helst ska den firas så nu tänker jag skriva en liten önskelista i brist på annat att göra (utan inbördes ording!).


  • Bidrag till "Camillas-nya-stereo-fonden"
  • Pengar i allmänhet
  • Presentkort på JC eller någon annan trevlig affär
  • Kill 'em All
  • Master of Puppets
  • Load
  • Reload
  • S&M
  • St. Anger
  • Blink182-skiva (alla utom Take off your pants and jacket och The best of blink-182)
  • Pantera-skiva
  • Mjuka gosiga kuddar
  • Kramar godtages mer än gärna !
  • Metallica-prylar
  • Plektrum (så ja lär mig nån gång)
  • En gitarrsladd är alltid bra att ha
  • En iPod med mycket minne skulle sitta fint
  • Mobil (Sony Ericsson) alla andra modeller kan ta sig nånstans

Uppdateringar kanske kommer i framtiden.


Kommentarer
Postat av: sanna panna

ja men jost de ja d fyller ju åååår
17 år ja då räcker de bara med ett grattis o hej hahahahahahha......jihhaaa...kramas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback