bloggtorka

Jaa, jag har haft bloggtorka nu ett tag så (med lite påtryckningar) ska jag väl skriva en liten sväng ändå.

Dagen började med VÄRLDENS värsta mensvärk jag någonsin haft.. Inte kul alls, man kan ju inte göra nånting utom att ligga i sängen och tycka synd om sig själv tills Iprenen verkar. Men hur som helst så hjälpte den efter nån timme eller så, tur det!
Efter den jobbiga starten åkte jag, mamma och mormor till Elgiganten med min stereo som tyvärr har pajjat.. Helt plötsligt bara ändrar den låt och radiokanal och pausar och sätter igång låtar utan att jag gjort nått. Dom tog själva stereon och jag fick ta hem högtalarna igen, sen får jag tillbaks den om 2-3 veckor sa dom. Aja.. den blir ju i alla fall fixad då och jag kan få lyssna på musik igen, och det är ju det viktigaste:)

Nu börjar det lukta pannkaka här! Och efter maten kommer Daniélle hit så det ser i alla fall ut som att kvällen blir väldans bra trots det dåliga starten:)

Måste hjälpa mamma med att vispa grädde till pannkakisarna nu, so long!




I never seem to understand
The time, the place and who I am.
Define a way to stay alive.
It's like I'm living a lie.


Kommentarer
Postat av: mamma sanna

du e gos..ofta värsta mensvärken..

hihi...när ses vi apan??

2008-08-16 @ 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback