Hatlistor, slemmiga fiskar och höst

Nu måste det ju vara höst. Det är sjukt kallt och man börjar på att få ha vantar på sig på morgonen när man ska cykla.. Dom sa dock att det skulle bli fint väder i helgen men det är fredag nu och jag vet inte med er men jag har iaf inte sett något sådant.
Imorse försov jag mig ganska rejält gott folk. Vi började 8.15 och jag vaknade 8.00.. oOps! Det var bara att slänga på sig några kläder, skita i sminket och frukosten och greppa tag i cykeln och åka. Jag hatar sådana mornar. Det är något som man faktiskt FÅR HATA!

Som ni vet har då iaf skolan börjat och många nya kurser har ploppat upp på schemat. Som t.ex. Foto B, Grafisk kommunikation A, Samhälle A och Religion A. Verkar lovande men idag hade vi vår första samhälle-lektion och jag upptäckte då att samhälle A innehåller allt som jag verkligen INTE är intresserad av. Som jag helt enkelt inte orkat lägga någon energi på i vanliga fall... Ekonomi, EU, politik, geografi blablabla, blablablej...!!! Like I give a shit?! Men nu har jag ju samhälle på schemat så jag får väl tvinga min arma hjärna att trycka in sådan tråkig information också.. Trodde jag skulle slippa men icke. Jag har börjat fundera lite på en sak. Och jag tror att det skulle kunna vara möjligt att få MVG i alla ämnen det sista året... hmm.. Och jag tror faktiskt att jag ska ta och försöka mig på det. Vore jävligt coolt! Det kommer ju förstås inte bli någon dans på rosor men jag tror helt klart att det är värt ett försök:) Och kanske att jag lyckas en bra bit på vägen!
Fick reda på idag att vi inte kommer kunna välja musik istället för bild på Estetisk Verksamhet, vilket jag tyckte var jätteuselt och trist.. Jag hade verkligen sett fram emot att få spela gitarr med andra på riktigt nu sista året och allt åsså blir det inte av... sug.. Uselhetsmedalj till dans- och teaterprogrammet som ballar ur i sista minut.. sug på er era slemmiga fiskar!! Ni borde stoppas i brödrostar och tillägnas en dålig låt. Osportsligt betéende. Borde tillverka en hatlista kanske som jag kan bränna upp sen.



Hey babe take a walk on the wild side



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback