Guitar Hero och systemkamera

Vi har fått låna Guitar Hero här på ranchen av Yvonne och Peter. Mmmm, Guitar Hero<3... *dreggel* Jag har faktiskt blivit ganska duktig på One på Medium! Fast man blir helt konstig i huvudet efter att ha tittat på skärmen länge för då fortsätter allt att röra sig framåt, helt sjukt^^ Raining Blood med Slayer är helt sjukt svår att spela och likaså Take This Life med In Flames! Men det går framåt:)

Fick extrem lust att lyssna på Silent Hill-musik nu så jag ska göra det..

För övrigt har vi fått låna en systemkamera från två av Susannes kompisar, det blir asbra bilder!

Jag som sitter i en låda 
Det var trevligt att krypa ner i en låda, som back in the days, remember?

Jag i en låda, närbild 
Ganska creepy bild eller hur? Niklas tog den coola!

Pappa spelar Guitar Hero!
Pappa spelar Guitar Hero:)

Blomma i blomlådan 
Blomma i blomlådan:)


Kommentarer
Postat av: mamma sanna

back in the days? fatta inte vaddå?

har vi slängt ner dej i lådor förut?? hahahahaha

jepp fina bilder.....kanon kamera...

2008-09-05 @ 09:53:38
Postat av: orb

det är ju fotografen som tar bra bilder, inte kameran! Förresten sitter det mesta i vilket objektiv man har, och inte kameran;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback