For whom the bell tolls

Nu har jag äntligen påbörjat min sommarlovsvistelse på Ranchen hos pappa c/o! Hade tänkt va här i två veckor ca. Väldans skönt må ja säga.
Har förövrigt påbörjat en bok: For whom the bell tolls av Ernest Hemmingway, självklart ska den läsas på engelska så jag inte slappar ihop under lovet och för att böcker alltid tycks vara bäst på dess hemspråk. So far so good kan ja säga! Verkar ganska bra alltså. Måste ju utforska Metallicas alla inspirationskällor!
Lelle och Tomas kommer hit idag! Kuligt värre!

Nu hoppas jag på att det fina sommarvädret ska infinna sig i helgen:) Vore trevligt det. På fredag ska Belinda ha fest så då får jag släpa mig in till staden tillfälligt då då, men det ska bli trevligt det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback