Insekt

Just nu sitter jag och tittar på en liiiiten insekt alldeles bredvid tangentbordet som försöker flyga men den ramlar ner så fort den försöker... Inte för att det har så mkt med nånting att göra alls.. :S Men den är iaf jättegullig för den har smååå spröt på huvudet som den vickar runt med hela tiden. Men jaja! NOG!

Idag har jag simmat lite vid en båthamn i Lit. Åkte dit med Pappa, Susanne, Linda, Saga, Selma, Sally och alla doggsen! Det var verkligen jättemysigt att träffa dom igen, det var ju så längesen! Och vattnet sen.. precis perfekt temperatur! Bottnen var däremot inte den mysigaste.. jättemycket slemm och äckel som jag och Saga gled ner i hela tiden XO

Men nu tror jag faktiskt insekten försöker prata med mig, för den har stått på tittat på mig läänge nu, på ett hörn på ett papper. Nej, jag är inte mentalt sjuk, jag har bara en aning tråkigt.


Kommentarer
Postat av: kickan

jag hatar regn! men äntligen är det klart :)

Postat av: mamma sanna

hörrö!!'

miss bloggtorka....ro hit med mer blogga :-p

2008-08-12 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback