Många idéer.

Oj! Nu har jag bloggat typ tre gånger på en dag! :O Det hör verkligen till ovanligheterna. Det kanske är för att jag inte har så mycket att göra precis idag.
Har jättemånga idéer och tankar som jag vill skrida till verket med men det är bara sånna idéer som jag måste vänta med. Tills i sommar, tills på måndag och en  inom en längre framtid. Det är verkligen frustrerande men på så sätt får jag ju längre tid att jobba på dom i mitt huvud. Finslipa ungefär. På så sätt är dom verkligen välplanerade när det gäller.
Min brorsa lyssnar på In Flames på andra datorn just nu (oh yes) och min pappa sa just att han snart måste gå och ta en heroinspruta om han ska fortsätta lyssna på det! Hahaha!

Fan va kallt det är här...


Idéer för dagen:
  • Lära mig åka skateboard
  • Skaffa ett extrajobb innan sommaren så jag kan få ihop pengar
  • Söka till högskolan i Dalarna (Falun)
  • Skaffa tatuering (designa en tatuering åt mig själv)
  • Måla om på rummet, kort sagt minirenovera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback