Träningsvärk!

När jag öppnade ögonen idag blev jag förvånad över hur ovanligt mulet väder det var. Och blåser gör det också.. Sen när jag rörde lite på mig för att se vad klockan var kände jag mig som en stel pinne av all träningsvärk! Med andra ord så var det en otrevlig uppvakning. Men jag märkte att man blir väldigt medveten om hur många muskler man egentligen har när man har det.

Kan inte vädret bara ställa om sig till vår nu så att jag får sommar snart? Jag är less på vinter nu, jag har gjort allt man ska göra. Åkt slalom, skidor, skoter, skridskor, spark, långfärdsskridskor, gjort en snöängel, blivit snömulad, fått snö i skorna och frusit. Det enda som fattas är väl att ha pimplat och badat isvak, men bastat har jag iaf gjort.

Jag måste skaffa pengar så jag kan åka till Metal town i juni. 3200:- fattas ungefär. Med andra ord: jag är körd om jag inte hittar ett jobb! Illa kvickt.



image6   Jag och Kevin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback