Wii+kamera+gitarr

Vi har lånat hem min systers Wii över helgen. Otroligt roligt måste jag säga! Kommer nog få träningsverk imorgon efter det här, vilket jag aldrig trodde att man skulle kunna få...

Jag har inte använt min kamera på ett tag, har inte haft så mycket inspiration, men igår satte den fart igen och jag har lyckats ta en hel del fina bilder!  Förutom att ha fotat och spelat Wii har jag också släppt lös förstärkarens krafter i garaget i en timme eller så. Jag tycker nästan synd om den (om inte annat mig) när den bara får stå i en lägenhet och inte höjas ens till hälften så mycket som den kan, dag ut och dag in, så jag tog med den till pappa.

På söndag bär det av till farmor för att äta gott och umgås. Det var sjukt längesen så det är verkligen efterlängtat.

Näe, undrar om det blir glass nu snart. Vaniljglass med krossad choklad..mmm.. fan va gott! <3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Svar: Tack så supermycket! :D Systemkameror är inte så superdyra nu längre, min ligger runt 5000kr. Aja, Hoppas ni får en rolig wii kväll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback