GUD HÖR BÖN

GUD HAR HÖRT BÖN!!!!!!!!
När jag loggade in på z ikväll stod det att vårt religionsprov blivit uppskjutet till nästa vecka:D

Ninjutsuträningarna btw blir bara roligare och roligare måste jag säga, snart är det dags för gradering:) Närmare bestämt på Luciahelgen^^ (Vad coolt om ja skulle gradera på Tom DeLonges födelsedag) Vilket betyder att det bara är en vecka kvar att öva på efter nästa träning :O  Lite nervöst men det ska nog gå bra. Jag kan ju typ allt iaf, det är klurigare att komma ihåg vad allt heter^^

Det var träning idag, Tobias spräckte min läpp, tack så mkt för fläskläpp XD Jag tror seriöst att folk gillar att skada mig, på riktigt alltså! ALLA gör det, eller så tänker dom bara på det. Dom får sånnahär "nu-ville-jag-göra-såhär-mot-dig-tankar" fast det är inte ALLTID dom verkligen genomför det, bara nästan XP Tror seriöst att mina vänner vill döda mig bakom min rygg ^^ Och där har vi ännu ett exempel på min paranoida sida comin' through.






Put your hand on your heart and tell me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback