Rastlös i öronen?!

Åååh, asså det här ÄR fan illa, jag har redan börjat lyssna på jullåtar... XD Det ÄR så illa! Men nu längtar jag faktiskt sjukt mycket till julen så det finns inte.. Det ska bli så mysigt! Jag längtar också tills man fått nästa studiebidrag så jag kan börja handla julklappar! Jag måste tvinga mig själv att inte lyssna på dom utan istället hålla mig tills jul.

Kan ni någonsin få en sånhär känsla av att ni vill lyssna på alla låtar samtidigt för att alla är så bra? Det är asjobbigt för man kan inte stanna på någon låt utan lyssnar några sekunder, byter låt, lyssnar på nästa ett tag, byter låt... osv. Vet inte varför det blir så men man är typ rastlös i öronenXD Nu har jag hittat så jättemycket bra musik också så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen..!



Look to the future now, it's only just begun...

Kommentarer
Postat av: Kickan

coolt,knäpp kort på dig och sedan så lägger du upp bilderna på din blogg.. kickan vill se när camilla har mörkt hår! :)



kramar!

Postat av: mamma2

När blire bild o blogg om ditt nyfärgade hår då???

:) :)

2008-11-26 @ 08:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback