Utmanad av Mamma nummer 2 ^^

1. Vad heter du?
Camilla

2. Vem tror du att du är egentligen?
En optimist som försöker

3. Är du för lång eller för kort?
Kanske ganska lagom, men jag vill iaf inte va kortare XP

4. Hur gammal skulle du vilja vara?
18 känns ganska bra just nu må ja säga.

5. Vad heter du i andranamn?
Anna

6. Vad står FB för? Flashback eller Facebook?
Det är väl vilket som? :S

7. Är du en teaser eller en pleaser?
Teaser XP

8. Har du funderat på om din pappa verkligen är din pappa?
Haha jaa, fast liksom inte för att jag har tvivlat på det direkt utan mer bara i fantasin sådär^^ "Tänk om"-tankar liksom:P

9. Har du varit med om något konstigt som du inte riktigt kan förklara?
Jaa, fast jag tänker inte säga för då kommer ni bara tro att jag svamlarXP

10. Din vän har kommit över en summa pengar i ett brott där ingen människa kom till skada. Skulle du ljuga för polisen för att skydda din vän?
Aa, det tror jag nog.... om jag fick lite pengar skulle jag ge dom ett alibi också ;D

11. Lakrits eller vanilj?
Lakrits I think!

12. Pratar du för dig själv när du är ensam?
Jarå, ibland pratar jag för mig själv när jag inte är ensam också fast i huvudetXD

13. Gud är: en kraft, en person eller en projektion?
En kraft helt klart, verkligen inte en person.

14. Vem kommer först?
Hur många gudar?

15. Är du tyst eller högljudd i sängen?
Jag säger som min låtsasmamma: jag brukar snarka ibland säger folk XD

16. Har du fejkat en orgasm?
Nope!

17. Vilket ställe vill du besöka "när det hände" - Area 51 eller Studio 54?
Area 51 :O

18. Fem låtar i soundtracket till ditt liv:
Hmm.. dethär blir svårt.. Ska ja liksom välja låtar som passar in i mitt liv hittills rent textmässigt eller ska jag ta låtar som jag förknippar med mycket..? Det får bli en blandning^^

And I - Box Car Racer
Where The Wild Things Are - Metallica
Goddamn Electric - Pantera
Roller Coaster - Blink 182
Heaven - Angels And Airwaves

19. Vilken av dem ska spelas på din begravning?
Ingen av dom tror jag. Isåfall Angels And Airwaves-låten.

20. Tre sorters godis eller snacks som du gillar:
Fillidutter, naturgodis och chips (sourcream and onion)

21. Handlade fråga 11 om glass?
Nej

22. Vem spelar huvudrollen i filmen om ditt liv?
Säg vem NI tycker att det skulle vara :D

23. Vilken bok läste du senast?
For Whom The Bell Tolls, fast jag läste aldrig klart den, var tvungen att lämna tillbaks den så jag ska köpa den snart och läsa ut den.

24. Skriv fyra märkliga saker om dig själv, varav en är sann och tre är falska!
Jag brukar drömma om skumgummi
Jag är paranoid
Vid fullmåne förvandlas jag
Jag tål inte grannar

25. Attraheras du av personligheter som är din motsats eller som liknar dig?
Den som liknar min ^^

26. Vad stod det i det senaste sms:et du fick?
DET vill du bra allt gärna veta eller hur!;)

27. Vad har du på dig när du sover?
Stoor T-shirt och mysiga byxor, beror lite på vart jag sover.

28. Nämn två kändisar som du vill para dig hämningslöst med!
Hahahaha XD Tom DeLonge och Benjamin McKenzie kanskeXP

29. Är morgonmänniskor onda eller goda?
Pure Evil! haha ne men vaddå, ja fattar inte frågan^^

30. Du får chansen att leva i ytterligare 200 år, men ditt liv tar en paus och startar igen om 50 år - skulle du tacka ja?
Ja självklart! Fast det får inte ta en paus riktigt än då utan när jag är mycket äldre tror jag

31. Välj tre personer som får bli miljonärer?
Jag
Min Familj
All my dearly beloved     Det bidde tre "Kategorier"...


32. Skulle du vilja bestämma över din egen död?
Till viss del

33. Har du dejtat någon som du träffat över internet?
Mjooaaajaaannjjaaaajoooaaaa

Jag utmanar DIG! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback