Snart dags för hemfärd!

Det är rätt dött i min blogg för tillfället. Jag har fullt upp! Fast nu kommer jag nog komma igång lite mer igen med bloggandet. Ska nämligen hem till Jämtland på söndag och vara där heeela lovet långt! Ska bli rätt roligt att träffa alla igen. Utan att behöva stressa genom mitt besök också!
Ser verkligen fram emot en mysig jul hemma hos pappa på Ranchen också.
-
På tisdag ska jag se på Avatar med ett gäng kompisar. Har väldigt höga förväntningar på den som alla har förmodligen. Men av vad jag hört har den faktiskt levererat det den byggt upp för. Fått bra betyg. Så vem vet, kan nog vara bra.
Har snart fixat alla julklappar också! så det känns skönt. Stockholm känns så konstigt tomt när alla åker hem till sina respektive familjer! Följde med Lovisa till bussterminalen idag. Kändes så fel att gå hem igen efter att ha följt henne till centralen! Jag borde ju själv åka hem liksom!
-
-
-
Come over, dance with me.
In with the warmth
In with the comfort, to me
Keeping me calm.
Keeping me calm like you do.

Kommentarer
Postat av: Anjelica

Hej Babe! hur länge är du hemma? jag kommer hem till östersund innan nyår, tror du vi hinner ses?



kram

Postat av: kickan

Japp,snart ses vi gumman :P

2009-12-20 @ 13:30:49
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: miranda

Hej, först av allt vill jag bara säga, vilken fantastisk blogg! ;D Sen vill jag säga att

jag har en ''veckans blogg''- tävling på gång där just DU kan bli veckans blogg! Gå in här: http://mirandasdagbok.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-vill-du-bli-en-av-de.html#comment



& skriv ''jag vill vara med'' eller nåt liknande! ;D du måste också skriva in din bloggs namn självklart! Om du vinner blir du länkad i 1 vecka hos mig & så vinner du en header (hemlig header)



/ M.V.H - Miranda Matti

2009-12-21 @ 09:12:39
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/
Postat av: Miranda

BRA! ;D

2009-12-21 @ 16:29:54
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback