Julafton.

Julafton blev underbar! Den blev ännu mer underbar på julklappsutdelningen dessutom då man fick reda på att familjen ska utökas. Syster ska få barn! Jag kommer bli halvmoster runt midsommar ungefär! det är underbart.
.
Det har snöat hur mycket som helst under natten. Det gillar jag. Imorgon ska vi även åka till farmor, ska bli hur mysigt som helst. Har inte vart där på evigheter. Sen stannar jag nog här på Ranchen hos pappa i en sisådär tre dagar till för sen ska jag in till stan för att köpa en systemkamera på mellandagsrean. Då kommer bloggen förmodligen bli full av bilder i framtiden. Verkligen efterlängtat!
-
Om jag inte nämnde det så såg jag i alla fall Avatar på bio med en hel del folk i tisdags. Och den var helt underbart bra! Det förväntade jag mig inte. Men får ni chansen så se den. Jag ska se den en gång till när jag kommer till Stockholm fast på 3D tror jag.
God Jul till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback