Why don't you worry about yourself instead?

Jag är back on track nu känner jag:) vaknade imorse på asbra humör och hedde på The Black Album som jag inte lyssnat på på aslänge! Det blev en jättetrevlig kväll hos Hannes igår med tårta, "kortspel" ^^, ssx on tour och jonglering, åsså lite brottning på det. Jag mötte Andreas och Tobias hos Andreas först och vi lagade en helt klart godkänd skinksås innan vi drog till Hannes. Dessutom spelade vi smash, det var stimulerade!
Japp, det ser ut som hela gårdagen faktiskt! Mitt tangentbord till laptopen har gått sönder btw, så jag måste lämna in den:/

"Vad döljer du under din tunna?!" XD hahahaha


Before you judge me take a look at you
can't you find something better to do?
Point the finger, slow to understand
arrogance and ignorance go hand in hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback