det konstige är

Nu får jag ett psykbryt tror jag..... jag hade skrivit klart bloggen åsså försvann det.... det är det jag hatar med datorer...  Så nu får jag väl skriva om allting igen...

Det luktade inte nytvättat idag när jag gick förbi det där huset på väg hem. Jag antar att de inte hade tvätttid idag. En grej som jag brukar undra över när jag går förbi ett hus påväg till skolan på mornarna är varför ett fönster där alltid står på glänt? Det har det gjort ända sen jag började ta den vägen till skolan. Och nu tänker ni: Jaha men vad är det för konstigt med det då, de kanske bara vill vädra?
Jaja det fattar jag väl men det konstiga är att det alltid är två kuddar som sitter fastklämda mellan fönstret och glipan. Och dessutom är det ju kallt ute nu. Jag kanske borde klättra upp och sticka in huvudet där någon dag och fråga varför de har det så. eller så tar jag bara kuddarna och går. Sen ser jag ifall de har klämt dit nya kuddar nästa dag.
Det var segt att kliva upp idag för jag kände mig inte direkt motiverad. Först styrketräning på gympan. Inte helt fel men inte helt oansträngande heller. Sen måste jag gå i trekvart också för att komma till skolan. Aa åsså vidare.. ni förstår säkert..


Kommentarer
Postat av: susanne

idag hände precis samma sak vet du hur lakk ja vart....bläääää


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback