Måndag igen. And my first bloggiblogg!

Så var det dags igen för en ny vecka, som vanligt. Fast det är ju inte vilken vecka som helst, de e nämligen veckan innan lovet! Inte för att det är något speciellt med det (bara som någon slags lång väntan på något underbart) vilket gör att den egentligen bara borde kännas lång och tråkig men det gör den faktiskt inte. 

Det enda riktigt betungande just nu är vädret ute, varken vinter eller höst. Bara grått slask. Det gjorde inte saken bättre idag heller att jag snubblade på vägen hem... rätt ner i en slaskpöl och landade på alla fyra. (Med ens kom jag på varför jag inte ville använda mina kängor förra året) Det är ju livsfarligt med sånna där hakar på sidan av skon så att man ska kunna snöra ända upp. Tänk om det skulle ha hänt när jag var påväg nerför en trapp, då skulle jag nog inte må så bra just nu. Jag kanske ska vara glad över att ha ramlat ner i en slaskpöl. Ja menar jag kunde ju ha haft hjärnskakning nu istället.
*Tack gode gud för att jag idag fick ramla ner i en slaskpöl*
Å andra sidan skulle jag kunna stämma de som tillverkat skon och få ut en massa pengar... doh'!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mollon......*puss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback