Vad är en påsk utan..

Idag är vår klass ledig från skolan för att vi jobbade in dagen på "öppet hus". Verkligen härligt och nu är det en hel vecka ledigt framöver. Fast jag kanske ska jobba tre dagar på lovet också. Och så ska Hanna, Elisabeth och Belinda sova över här också från fredag till lördag c(",) Vi ska se på film, baka och laga mat, MysPysigt! Idag var jag, Nina och Mikaela och kikade på Påskrocken på Parkskolan:) Det va udda att vara tillbaks på gamla skolan igen. Ibland känns det som om jag längtar tillbaks och ibland känns det som att jag inte längtar tillbaks ALLS. Men vad är en påsk utan påskrocken? Nu känns det faktiskt verkligen att det är lov! 

I thought I didn't like you any more, I think I was wrong..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback