Sometimes

Idag har jag varit ledig från skolan för att det var öppet hus. Faktiskt väldigt skönt måste jag säga, så idag har jag alltså varit så oproduktiv man bara kan vara. Kollat på "Tomten är far till alla barnen" och käkat goda saker^^
I övrigt skulle pappa och dom eventuellt åka bort i helgen och Niklas var inte heller hemma så jag stannade hemma hos mamma helt enkelt. Har lärt mig början på For the Love of God nu :)
Jag har funderat på om jag ska plugga till psykolog istället. Den utbildningen finns i Östersund dessutom. Fatta vilket stimulerande jobb det måste ska vara, där man faktiskt får känna att man gör någon skillnad! Säkert ganska jobbigt också dock men ändå!





Oh, how I wish that they would last
Moments of peace that just slip through me so fast
Just when I think that they are gonna stay
Everything inside me just starts fading away

Sometimes it seems like all I hope for
Just gets thrown down on the floor
Sometimes I wish that I could run away
Sometimes I wish I just had something to say


 


Kommentarer
Postat av: Kickan

Den filmen äger camilla! :) haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback