Vinter

Jag åkte till pappa på Ranchen över helgen. Kändes som det bästa för annars skulle ja bara känna mig ensam hos mamma då det i princip inte är nån hemma:)

Niklas har flyttat hem till Ranchen igen efter att ha bott med några kompisar inne i själva Lit, det tycker jag är jättetrevligt för då får jag alltid sällskap när jag är hemma här! Som nu till exempel; klockan är halv fyra och jag sitter och bloggar och lyssnar på musik och Niklas spelar "Dead Space". I vanliga fall hade det liksom bara varit jag vaken i hela huset men nu är jag inte ensam om det. Mycket trevligt indeed I say^^

Jag måste verkligen säga att laptopen som jag fick i present har varit den bästa presenten jag fått tror jag. Jag behöver den verkligen! Det är som något jag saknat förut:P Den gör mitt liv enklare, jag älskar dig laptop<3

Nu ska ja iaf sova.. trött! Imorgon vill jag ta en riktigt härlig vinterpromenad i den friska kalla luften.


They like to talk about forever
Most people never get the chance


Kommentarer
Postat av: mamma2

OFTAAAA....ja skulle gått upp o släckt ner allt o kasta er i säng för o sova..:)

japp en egen bärbar är som en plånbok den är väldigt privat..:)

ska väcka er om nån timme se hur tuff ni är/ :)

2008-11-02 @ 09:04:24
Postat av: Kickan

Hahaha gos camilla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback