For the love of God!

Nästa vecka är det historiaprov! Jag måste plugga  järnet så att jag får MVG för i år har jag gett mig fan på att få så jävla många MVG:n att det svämmar över av dom! Bättre med den inställningen och faktiskt få väldigt många mvg:n än att tro att man inte kommer klara några alls och få typ två :P

Jag vill lära mig For the love of God på gitarr.. Bara att börja öva, jag lovar att jag kommer klara det tillslut iaf ^^ Sen ska jag ju också lära mig Eruption i en framtid!
Nice, imorgon har jag sovmorgon som alla torsdagar!
Nu kom jag plötsligt att tänka på Domus som det såg ut när jag var liten innan dom byggde om. Jag har många minnen därifrån faktiskt. Bl.a. ett minne av en liten flicka som hade kommit bort från sina föräldrar inne på Domus och då tog dom henne till nån informationskassa där dom ropade i högtalarna över hela butiken efter päronen. Jag har en minnesbild där jag ser henne sitta på informationsdisken och gråta. Sånntdär tycker jag är lite skumt, varför minns jag det liksom? ^^ Jag minns typ EXAKT hur det såg ut inne på gamla Domus.. skumt XD




When you smile I melt inside!

Kommentarer
Postat av: Kickan

du bara tror att du är duktig.. nerå,du är det :)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback