Födelsedagen närmar sig

Jaa ni! Nu är det faktiskt inte särskilt länge kvar tills jag fyller 18 år^^ Känns spännande och samtidigt lite pirrigt då man blir myndig och man får ansvaret för allt i stort sett helt själv. Jag vet iof att jag inte har särskilt problem med att ta ansvar, har jag alltid haft ganska lätt för så det ska nog gå hur bra som helst.

Har rotat bland en massa gamla bilder och hittat sjukt många roliga bilder som jag inte ens visste existerade! Det är så kul att kolla på alla old-school-bilder på ens familj den tiden då det "begav sig"  hihihihi Har dessutom lämnat in tre oframkallade filmrullar i onsdags och har ingen aning om vad det är för bilder på dom så det ska bli jättespännande!
Nu blev jag inspirerad av mamma2:s (raskan99.blogg.se) bilder som hon skannat in så jag ska ta och göra det jag med:)

Jag och Alexander badar i en balja på körfältet. Ungefär 2 år gamla. 
Jag och Alexander badar i en balja!


Det här är jag (ungefär fyra år gammal) och min farmorsfar Sigge! 
Jag och Siggegerd som jag brukade kalla min farmorsfar på mitt fyraårskalas (eller om det var treårskalas, pappa du kanske vet) :)


Jag och pappa i soffan 
Jag och pappa i soffan^^


Här är jag och min bästa vän Nina som äter glass på semester i Högakusten! 
Jag och Nina njuter av en glass på semester i Högakusten tillsammans:) gOs!


Här praoar jag på mammas jobb på sjukhuset:) 
Här praoar jag på min mammas jobb på sjukhuset!


Focker var min bästa vän:)Här myser vi i soffan på Divisionsg. 
Randi i bakgrunden, Focker<3 och jag.


Det är fruktansvärt kul att ta en tripp tillbaka såhär ibland för man kommer ihåg/kommer inte ihåg SÅ mycket!

Kommentarer
Postat av: Lelle

Men Tobbe var ju VÄLDIGT vacker! Hahahaha!

Och på den tredje bilden ser du typ ut som mig när jag var liten :P

Postat av: Pappsen

Tror det var 3år för det är bara 3 ljus på tårtan och när du fyllde 4 så var det nog en sån där mysko tårta som föreställde nått från jobbet :-)

och nu är det typ 3 dar kvar skitunge puss o gos :-)

2008-10-13 @ 18:43:13
Postat av: Pappsen igen...

LELLE....observera att jag har lugg kvar ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha................

2008-10-13 @ 18:44:58
Postat av: mamma2

klart de e coolt o scanna in jöööö

ere då??? man måste ha en flaschback när man fyller 18 hahahahahaha groda.......gos

2008-10-14 @ 14:04:33
Postat av: Kickan

Gud vilka fina bilder!



Saknar dig camilla!!



Puss!

2008-10-14 @ 23:23:48
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Kickan

Grattis på födelsedagen!!



Hurra,hurra,hurra!!



Pussåkram

2008-10-16 @ 20:39:23
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: mamma2

AMEN va fick du då???? präsänt?????

2008-10-17 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback