Intet nytt!

Intet nytt på klänningsfronten.. Har kikat på typ alla internetbaserade klädbutiker jag kan komma att tänka på. Nu får jag nog dra mig ut på stan för att spana. Jag är i alla fall glad att balklänningen är så gott som fixad! Slipper man tänka på det liksom. Och studentklänning är det ju inte sån brådska med eftersom det inte är förrns typ 5 juni eller något liknande. Igår blev jag och Hanna klar med balbiljetterna också! Awesooome! Så dom kommer börja säljas på måndag högst troligast. Det känns sjukt att jag ska gå på totalt 4 baler.. hmm.. min bal, JB's bal, Bergs bal och mösspåtagning! Fast det kommer nog bli väldigt kul! Så kan man liksom jämföra balerna och se vilken skola som hade "bäst" ;) Har btw fått min studentmössa nu! Det är awesome och den är jättefiiin :D Längtar tills man får börja använda dom, rättare sagt 28 maj^^ Wiho! Nu borde jag sova.. Gonatt!




Hey hey I saved the world today
Everybody's happy now
The bad things gone away
And everybody's happy now
The good thing's here to stay!

Kommentarer
Postat av: Alexander E

Oh shit, 4 baler? :o

Ska bara på min xD

2009-04-07 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback