Flyttfest!

Det var sannerligen en av de roligaste fester jag varit med på :)
En snabb sammanfattning: ett krossat glas, en sur granne, en jävla massa roligt gitarrspelande och allsång, lapdance, kladdigt golv, glada och mysiga goda vänner, en serenad på balkongen och en jävla rolig fest.
Det är inte varje dag man går ut på balkongen och får "Devil in disguise" sjungt för sig xD Det enda som var synd var att en del viktiga personer inte kunde komma :/ Men det är sånnt som händer! :) Tack för en trevlig fest och tack mamma2 för en tacogratäng som hette duga :D Sjukt god!




Jag och min kära hatt

"You see, it's too much to ask for
and I am not the doctor!"

Kommentarer
Postat av: Lalex

Tack för en sjukt rolig fest! :D

2009-08-09 @ 22:49:12
Postat av: mamma2

lät som en kanonfest jöööö

jahapp....typ MYS som inte kom lr?

huvudsaken att du hade roligt,syns snart loppan

kram

Postat av: Kickan

Snygging! :)

2009-08-12 @ 17:00:27
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Tim

Ja ursäkta att jag inte kom, föredrog faktiskt att va med Anna den kvällen =P

Får ut mer av att va med henne än med dig, sorry.

2009-08-21 @ 09:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback