Movieday

Idag har jag sett två filmer. En film-dag kan man säga!
Den första filmen som fick inleda dagen såg jag hemma hos Björn och den hette Seven Pounds. Tycker den var asfin och jag hatälskar den. Verkligen sevärd. Så bra att jag tror jag ska se den fler gånger^^
Den andra filmen gick jag med Becka på bio för att se. Hmm.. menings-fuckups o_O? Men anyways! Baksmällan (eller The Hangover) har ni säkert hört talas om. Tyckte den var väldigt rolig och den inbjöd till många skratt kan jag säga! Sevärd utan tvekan!
En ganska så perfekt dag! Askul att träffa Becka på egen hand igen också. Long Time No See >:O
Har börjat längta väldigt mycket till Stockholm. Ska bli så kul och spännande med nytt! Har även börjat längta till juletider av någon okänd anledning som jag inte vet var den kommer ifrån. Hmm..






"And if I threw a party and invited everyone I knew
I will see the biggest gift will be from you"


Kommentarer
Postat av: Kickan

Fint kort Cam :)

Postat av: cizsi

sv: Jag förstår inte riktigt vart folk får allt ifrån ;)

2009-08-05 @ 20:14:15
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback