På plats i sthlm!

Wiie! Nu är jag här! Vädret välkommnar mig med 25 grader och sol:) Har inte hunnit packa upp nånting än men ska väl göra det framåt kvällen. Tågresan gick jättebra och ovanligt snabbt. Det var inte så många som åkte och jag fick en ganska ny vagn, vilket innebar: eeeel! Så jag satt och kollade på film hela vägen ner ^^ Var lite bökigt senare att frakta all packning på t-banan och bussen men det gick bra och ja kom hem med allting tillslut!

Idag har jag varit hos min moster och hälsat på mina gosiga kusiner! Lite senare ska vi iväg och käka antingen sushi eller pizza. Jag hoppas på sushi för det har jag varit sugen på hur länge som helst nu!!

Imorgon börjar skolan och imorgon släpps även Imogen Heaps nya skiva :D
Du kan  hitta hela skivan här:
http://www.imogenheap.com/ellipse/?loc=interstitialskip Har hittills fastnat för tre låtar speciellt och det är First Train Home, Between Sheets och Tidal. Bad Body Double är också jättebra!
Efter skolan, imorgon, ska jag träffa HannaM dessutom så jag är jätteglad!




Yeah yeah whatever ? XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till i morgon Älskling:-)

Och hur var det med bred eller smal bandet hos mormor ha ha, Funkade det eller?

puss o gos

2009-08-23 @ 20:18:54
Postat av: Jag igen:-®

OCH NU VILL VI HA DAGLIGA RAPPORTER HÄR PÅ BLOGGEN HA HA HA ı┼×ѱÀà┴®

2009-08-23 @ 20:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback