Rosa Piano.

Jag tror inte att det är menat att man ska inleda sin dag från klockan 09.00 på morgonen med att se Det Sjunde Inseglet. Det var i alla fall det vår klass fick erfara idag då vi hade fått det i uppgift! Fast den var ju väldigt sevärd, förstår varför det är en klassiker! 

När vi sett klart filmen återstod cirka två och en halv timme tills vår manuslektion började så då gick vi upp till fiket där det var så gott som tomt. Men det fanns dock ett rosa piano där!! Då det visade sig att många i klassen var musikaliskt begåvade hade vi allsång för att pigga upp våra nedsegade hjärnor. Bohemian Rhapsody är inte lite bra.

Hela eftermiddagen - i tre timmar det vill säga - hade vi manuslektion. Sjukt kul!! Vår första läxa som vi fick igår inför denna lektion gick ut på att tjuvlyssna på ett samtal. Folk hade snappat upp riktigt roliga dialoger xD Det blev jättekul! Jag har roliga klasskompisar. Om ett år har jag magrutor för att jag skrattat så mkt... 



Kommentarer
Postat av: mamma2

aaaaa fan va najs...

bra att du kommit igång på ett bra sätt o att de är bra polers oxå....ringer nån dag o spekkar..:) puss

2009-08-26 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback