Yran: Dag3

Den tredje dagen skulle jag inleda yran med att se Dead By April men jag pallade bara inte att gå dit till 19.15..! Var så jävla slut att jag knappt kunde hålla kroppen uppe! Så jag valde att ta en powernap (success) och dra dit lagom till Hello Saferide (asbra) som började vid åtta-tiden. Lite synd att jag missade Dead By April men äh.
Såg även Corroded som är jättebra! Förstår inte att dom fick spela på lilla GAFFA-scenen bara o.O

Efter det blev det att gå vidare för att inta platser till president-talet - som jag älskar varje år! Talet avslutades med ett fett fyrverkeri till Michael Jackson-låtar. Fy vad jag rös. Han är så jävla bra.. fan att han är död:(
Efter presidenten skulle vi gå på toa och sen återvända för Lady GaGa. Yeah.. right. Det var omöjligt att komma tillbaks till våra rymliga platser efter toabesöket. Det var VÄGG. Och SÅ mycket är Lady GaGa faktiskt inte värt för mig att se att jag genomlider vad som helst XD men istället gick vi ner och käkade lite på stråket. Typ panerad ost, det var så jävla GOTT!!! Jag tror jag är en sån person som vill njuta mat på natten för det är alltid som godast då och jag äter som abolut mest då :S
Slukade allt och gick vidare till Silent Disco som var asigt askul!! Dansade ihjäl migX)
(Plus att en snygg kille började dansa med mig så då blev jag glad=D) Och så träffade jag massa folk som är trevligt:) Jag tror jag har en sjukdom. Och det är att ifall jag börjar dansa så kan ja inte sluta.. Det är kul!

Precis innan jag skulle hem tänkte jag att nu får man ju passa på att handla det sista man vill ha i tälten också. MYEeES vilken smart tanke av mig! Jag hittade två halsband för 40kr st och ett armband för 30 spänn! Det fullbordade min kväll:)

Jävla skit.. kommer sakna yran men nu kan jag leva på den stämmningen ett tag. Älskar konserter. Funderar på att börja jobba med det sen. Nått event-grejs liksom. Well well! Slutet gott, allting gott! (Jag har för övrigt blivit beroende av Anna Ternheim)


"With hope of finding more
Not feel shallow not get bored
And find it useless, feeling meaningless"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback