72%

NOOOOOOOOOO!!!!!!!  Jag är en skam för hela det metallisca släktet! En ynka smutsfläck på en skinande stålyta...

Jag försökte klara Metallicas One på Hard (Guitar Hero III), FAILADE på 72%!!!!! Sjukt frustrerande!
Jag spelade GH3 hos Nathalie imorse också med några stycken men mitt självförtroende sänktes ganska brutalt då hela alltet kändes osynkat på medel..
I ett desperat försök att rädda min GH-stolthet för min arma hjärnas skull så spelade jag hard på låtarna här hos pappa och det funkar faktiskt, så nu har jag i alla fall tagit mig upp från den värsta failstunden:) Ska snart klara One också, jag måste bara vila armen en stund -_-


Klassfesten igår ägde byxorna av folk XP





Your words cut rather deeply,
they're just some other lies.
I'm hiding from a distance,
I've got to pay the price.
Defending all against it,
I really don't know why.

Kommentarer
Postat av: mamma2

va falls...BLOGGTORKA????...hmmmmmm

2009-02-20 @ 10:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback