If you walk out on me, I'm walking after you..

Yeah! Mitt tangentbord funkar igen:) Eller egentligen var det typ inte trasigt, jag hade bara råkat ändra en knapp på undersidan utan att jag märkt det. Så igår råkade jag komma åt samma knapp igen fast denna gång märkte jag det. Så, så var det med det.

Jag har gått och blivit förkyld btw. Det är inte så jättekul för nu kan jag inte träna:/ Men jag mår ganska bra ändå måste jag säga! Vi har köpt ett xbox360 till Ranchen så nu har jag suttit och nördat mig med Mirrors Edge och Guitar Hero World Tour!! Det är sjukt kul.


Guitar Hero World Tour-spelare Jag och Niklas spelar!



Nu fick jag en plötslig lust att lyssna på ...And Justice For All-albumet med Metallica. Därför ska jag göra det. Musik är underbart. Faktiskt det bästa som finns skulle jag tro. Nästan i alla fall. 

På tisdag kväll åker jag och tre till från klassen till sthlm! Vi ska vara med i ett utskott i ungdomens riksdag och OJ vad jag känner mig dålig på alla sätt just nu (inom politiken). Jag är typ såhär mycket förberedd : ...
Det är läskigt så jag måste plugga på FRA-lagen och fila på argumenten riktigt mycket nu sista tiden, innan vi åker, vilket blir på måndag och tisdag. Får väl se hur det artar sig där nere i politikens korridorer och rum... Kallt.

Hur som helst så ska vi käka på Hard Rock Café där nere och kanske ta nån drink på någon trevlig bar eftersom vi har heeela kvällen i stockholm och dessutom ÅLDERN INNE! Ibland leker livet^^

Jag känner att jag är väldigt skoltrött inför denna vecka. Det känns som att jag har hamnat lite efter i saker och ting och det stressar mig. Det stressar mig så mycket att jag blir lat faktiskt och känner liksom inte för att göra något alls :S Men just därför måste och ska jag jobba på som fasen. Det är ju trots allt sista terminen EVER i skolan as I know it.



But I promise you this
I'll always look out for you
That's what I'll do.

Kommentarer
Postat av: mamma2

DU glömde scrabbeeett.......apa hihi.......ja tränar för fullt ja för ja ska äga upp dej hahahaha

kram

2009-01-27 @ 13:58:21
Postat av: Pebanu

FRA? du vågade aldrig nämna hur du står till den lagen? behöver veta om jag ska säga upp kontakten eller inte liksom :P

2009-01-31 @ 02:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback