Fruktansvärt vanliga muffins.

Muffinsarg

Jag tycker ibland att det kan finnas för många alternativ. Ibland vill man bara ha "The Real Deal". Inget krimskrams! Bara ge mig ett recept på fruktansvärt vanliga muffins!!
Skulle ju som sagt ge ett försök till att baka cupcakes ikväll men allt är stängt, jag har inte philadelphiaost eller florsocker och jag har inte ett recept på helt vanliga muffins. Ser ut att bli en random kladdkaka som vanligt!
Sen var ju alla affärer stängda när jag kom ner på stan idag förut så inte fick ja mina studentkort eller halsbandsmaterial heller XD
Jaja, så kan det gå!



"Det är inte hur man har det
Det är hur man tar det"

Kommentarer
Postat av: mamma2

helt vanliga jävla muffins????

fick man den träffen lr hahahahaha

Postat av: Orb

:D

ingen aning vad jag vill ha, typ 200:- nått!



/robin

2009-07-26 @ 17:13:40
URL: http://illustreraddjavulskap.blogspot.com
Postat av: pappsen

http://www.tasteline.com



bästa recept sidan puss älskling:-)

2009-07-31 @ 11:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback