I'm lonely (but I ain't that lonely yet)

Jag är glad att det är mörkt på <3mitt rum<3 this time of year när jag ska sova! Ni förstår, nu har sommarljuset gått och lagt sig, även när jag går och lägger mig. Vilket gör att mina extremt tunna gardiner inte har nått speciellt ljus att släppa in:)
Nu känns det förresten snart som att sommaren är slut. Jag har då inte gjort allt det jag vill göra -.-

Jag har börjat oroa mig mer och mer för flytten till Stockholm. Jag kommer inte ha ett eget rum på ett år.. ETT ÅR. Förstår ni mig?? *skakar om* Ett helt år... !! Jag kommer dö. Jag kommer möta mitt öde som rumlös.. Jag tror inte ni förstår hur jobbigt dethär kommer bli för mig. Hur mycket är jag egentligen beredd att OFFRA för att plugga på dendär skolan??? Hittar jag en kompis i Stockholm som jag trivs med kan jag lova er att det blir många övernattningar. 24/7.. Och trivs jag inte på min utbildning lovar jag att jag drar som en avlöning. Den här utbildningen måste ska vara sjukt rolig och bra för att den ska väga upp min brist på privatliv under ett år ska jag säga er.

fuck this.



"Looks like I'm gonna have to do everything myself.
Maybe I could use some help
but hell, if you want something done right
you gotta do it yourself!"


....det går nog.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback