My Happy Place

Idag har varit en härllig dag. Somnade på lite fel sida. Vaknade på en lite bättre sida och sen ringde en vän som ligger mig väldigt varmt om hjärtat och på nått sätt kändes det väldigt bra efter det. Hur det kan vara va?
Sen fick jag även ett par skor och en skjorta av mamma2 och då blev ja ännu gladare!

Linnea och Tomas följde med hem till Ranchen:D På hemvägen övningskörde Linnea från vägskälet. Drar igång med en RIVSTART! Oh YeaaH!! Lämnar lite av hjulen kvar på marken som komma-ihåg-märke^^ det var kul!

Majs! 
Jag fick äran att förbereda den färska majsen! Den ska koka i typ sju minuter (högst 10) bara så ni vet. Annars blir dom för hårda!

vi har den snyggaste grillen
'N' grill it like a kebab!

Vi har fått smultron:)
Smultron har kommit:)

Fin dag utan regn!
Inget regn idag inte. Så regntunnan fick ju vila iaf!

Mat!
Mat-time!

Kubbdags Jag! Ice Ice baby! Notera den blå himlen!

Kubb!
Pappa och Tomas i ett lag!

Kubb!
Jag, Linnea och mamma2 i det andra laget!

Gilbert(?) Gilbert (kanske!?) kollade på!

Bord!
Klart man måste ha ett avlastningsbord bredvid!

Tack för en trevlig dag:) Dethär fick bli en bildblogg! Det gillar jag! Hittills har denna vecka varit den bästa hos pappa typ.. ever! Bara trevligt folk som cirkulerar här hela tiden! Och imorgon tror jag vi ska åka på bilbingo. Alltså väntar ännu mer kul:)




"your voice sends me to my happy place instantaneously."

Kommentarer
Postat av: Kickan

fasen.. jag skulle ha varit där jag med :(

Postat av: Lelle

Såg inte sååååå jättenöjd ut på bilden där vi äter.. haha!

2009-07-19 @ 19:19:35
URL: http://lellelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback