Check!

Nu är det.. hmm.. låt se.. 27 dagar kvar tills jag flyttar! Eller 4 veckor. Det får man räkna som man vill! Jag ska iaf räkna det som 4 veckor för det låter mycket mer än futtiga små 27 dagar :O
Jag har börjat fundera vad tusan man ska ta med sig! Vad använder jag när ja lever och bor? Ett säkert kort är ju åtminstonde alla kläder. Eller ja. Nästan alla kläder, tänkte passa på att rensa ut lite när jag ändå ska flytta dom till ny garderob. Shit.. jag måste verkligen ta med ALLA kläder som jag brukar använda. Både sommar- och vinterkläder! Det blir en jävla massa det!
Förutom kläder då så tar jag självklart med mig gitarren. Den akustiska tror jag. Vet inte om jag orkar släpa med mig förstärkaren. I alla fall inte just nu. Kommer också ta med mig min skateboard eftersom ryktet säger att det finns en MASSA asfalt<3 i sthlm. Det kommer bli trevligt! Hmm.. vad mer kan man behöva? Kanske lite böcker och lite tavlor.
Kanske att jag går på någon loppis och inhandlar någon liten hylla och sådär innan jag åker också. det kan vara bra att ha. Och kanske ett litet bord till datorn!

Idag måste jag fylla i alla oändliga CSN-papper så jag kan skicka iväg dom nästa vecka.
Idag ska det bli tacogratäng till middag! MUMS!



"The promise in our yearning
The meantime is a quarantine
And the body parts can mix
And you fail to make a whole"

Kommentarer
Postat av: mamma2

vi ska åka till torvalla oingstkyrkan där ska vi fynda järnet...du vet ju att ja vet grejjer ja hahahahahaha

Postat av: Josefin Grafford

hoppas du får det bra här i stockholm =) gott om asfalt är det!

2009-07-20 @ 19:46:52
URL: http://josefingrafford.blogg.se/
Postat av: Kickan

Hejdåå med dig snart syster.. jag kommer typ börja lipa när du ska dra :(



Puss

2009-07-21 @ 18:31:48
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback