Stråååååååket!

Ny design:) Jag fick nog igår och satte mig ner för att ta itu med det. Tycker jag blev ganska nöjd ändå. Ska hålla på å slipa lite på detaljer och sådär bara så:)

Igår var jag från början jättedeppig för att jag inte kommer få ta studielån från CSN när jag ska plugga i sthlm. Eftersom jag är under 20 år och ska plugga på folkhögskola. Jag blev bara så less. Kände för att bara krypa ihop till en liten boll och gråta och lyssna på Not Now av Blink 182 för att allt tog emot så sjukt. Så då gjorde jag det!
En stund senare frågade en kompis om jag ville följa med till en annan kompis på fest och då tänkte jag att det kanske skulle muntra upp mig. Och det gjorde det såklart! Kvällen blev jättekul och träffade Nina på stråket också vilket var sjukt längesen. Som ni förstår var det en välbehövlig uppmuntringskväll!

Nu ska jag dra mig ner på stan för att inhandla lite saker till ett halsband jag ska göra och hämta ut studentbilderna som har anlänt :) Sen blire till att gå hem och ha en lugn innekväll (eftersom jag ska passa Nova, the dog) med halsbandspyssel och fotoalbumspyssel samt att jag kanske gör ett försök på domdär cupcakes som verkar så goda ^^




"Are you looking for answers
To questions under the stars?
Well, if along the way
You are grown weary
You can rest with me until
A brighter day and you're okay

I am no Superman
I have no answers for you
I am no hero
Oh, that's for sure"

Kommentarer
Postat av: Javhol

det blev lite halvsvårt att läsa rubrikerna, dock ^^

2009-07-25 @ 18:39:00
Postat av: camilla

Nudå? :D

2009-07-25 @ 19:16:43
Postat av: Pappsen

Älskling det finns mer grejs att söka puss

vi må kolla allt:-)



Övrigt Du som reser dagligen till skolan och

har minst 6 km färdväg kan ansöka om ersättning

för resekostnader hos din hemkommun.

Eventuellt kan även kost- och läromedelsbidrag

betalas av din hemkommun. Beslut fattas

av kommunen och ingår ej i studiehjälpen

från CSN. Kontakta din hemkommun för mer

information.

2009-07-25 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback