Yran: Dag1

Jaaaag såååååg Opeth!!!!!
MAHAAHA! det var så asbra som jag hade föreställt det att vara! Fast jag saknade dock några låtar. Dom hade jättegärna fått spela längre med andra ord..! Jag såg även Anna Ternheim. Fick rysningar när hon spelade Summer Rain. En av mina favoritlåtar med henne:)

Kvällen i övrigt var väldigt trevlig! Träffade massa folk som jag inte träffat på länge och så lite nya folk! Sen köpte jag ett halsband som det stod Opeth på. Det är jättefint!
En sak som glädjade mig när vi skulle gå in var att yran-folket hade tagit sina förnuft tillfånga och skaffat tyg- istället för plastband. Yay! Nu gör jag mig iordning för en ny yrankväll. gemig:)







"The worst mistake to make
Or just the kind of promise you simply have to break
So please turn out the lights
And I'll follow you tonight!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback