The Summer

Nu är det sommar på riktigt. Jag sa ju att det skulle bli sol varje dag alldeles snart. Kom hem idag från att ha tältat med skönt folk. Det var trevligt! Och slappt och sommar-lat!

Jag längtar tills jag ska plugga film i Stockholm, jag gör verkligen det. Jag vill ta mig någonstans! Jag vill lära mig massor! Den 24 aug börjar det.

Jag har köpt en yran-biljett nu iaf, en tredagars. Det ska bli jättekul! Längtar tills det är dags att se Opeth!! Dom verkar jättebra live för jag lyssnade på en live-inspelning som sändes på P3 i förrgår. Fast det verkar inte som att det är jättemycket folk som jag känner som ska gå på yran ändå, bara några stycken! Fast jag hittar väl alltid någon att gå med:P

Imorgon åker jag till Graninge med familjen hos mamma. Vet inte riktigt vad som finns att göra där men säkert något går alltid att hitta på. Om inte annat får jag väl ligga ute i solen (för det hoppas jag att vi har!) och plugga körkort och lyssna på musik samt typ läsa någon bra bok. Ska börja skriva en massa också så jag värmer upp inför skolan då det blir en massa övningar för film-manus. Ses igen om en vecka.

"Epiphany"

Kommentarer
Postat av: Andreas N

hej, tänkte passa på o kommentera för första gången på denna blogg! Jag rekomenderar Opeth starkt! Såg dom nyligen på peace and love :) Sjukt braa!

2009-06-29 @ 00:05:55
Postat av: mamma2

B L O G G T O R K A

2009-07-11 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback