Ain't gonna waste my hate on you

Idag snöade det när jag vaknade! Det kommer ta evigheter innan denna snö smält bort. Våren har mycket att göra om man säger så.
Min rygg är fortfarande knas, när ska det gå bort?! Jag tror jag ska besöka nån sjukgymnast snart, orkar inte med att ha detta något mer!

Jag försöker planera min framtid här! Är inne som en tog på ams.se och försöker se om det finns något sommarjobb som känns bra och med ganska bra pengainhåvning. Alltsedan jag inte får söka jobb inom kommunens sommarjobb längre så måste jag hitta något själv. Vilket är svårare än det låter. Det ska till mycket innan jag söker ett jobb på McDonalds eller som telefonförsäljare.. Vilket verkar vara de enda jobben som finns tillhands för ungdomar.. Vilket skit..
Jag skulle lätt kunna tänka mig att städa eller vad tusan som helt men inte det!

Okej so here's my plan: ehm.. well... I'll figure something out :D

Jag ska göra ett försök till att baka äppelpaj nu:) Önska mig lycka till!



And if I remember
Yeah, if I do remember rightly
I said the tables would be turned around

Tell me, how does it feel?
It feels so good from where I'm standing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback