Lovet!

Snart har hela sportlovet gått och jag har uträttat det mesta! Tror jag! Har i alla fall pluggat större delen av lovet och fått klart saker och ting som inte blivit klara tidigare. Fast det finns mycket kvar att göra dock. Har många inlämningsuppgifter och dessutom samhällsprov nu till veckan.. Måste det bli så fruktansvärt mycket att göra bara för ett enda litet lov på en vecka? Är det som att vi inte kommer hinna med allt under året om inte allt kretsar kring att allt ska vara klart dessa lov? XD
Jag har även varit och hälsat på hos min farmor där mina fastrar var och kusiner! Det var jättetrevligt och efterlängtat. En aning livat med tre små barn i huset men det får man stå ut med i kortare perioder:)
Mina GuitarHero-skills har dessutom förbättrats brutalt detta lov. Nu klarar jag typ alla låtar på Hard och har börjat klara en del på expert!
Ett långt lov helt enkelt, och hela alltet har spenderats på Ranchen vilket känns awesome!

En nyhet är att jag inte kollat på OC. en enda gång:O Fast det lär väl bli till helgen ^^



Oh, all that i know
there's nothing here to run from.
'cause here, everybody here's got somebody to lean on.

Kommentarer
Postat av: mamma2

ja ja lugn o fin nu,.

när du e här nästa gång så e JAG uppe på EXPERT...

hehehehehe........:-D

2009-03-07 @ 10:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback