Just dance!

Det är fullpackat schema just nu för mig!.. hmm.. låt se, ungefär hela resten av månaden är uppbokat för någonting. NÄSTAN varje dag det vill säga.
Trots att jag har så mycket att stå i upphör jag aldrig att förvåna mig själv dock! Igår satt jag uppe till 01.30 för att bli klar med ett mvg-arbete i ARL (Arbetsmiljö och säkerhet) (som jag fick beröm för senare!) och idag efter skolan stannade jag kvar i två timmar för att i hast göra klart en VG-uppgift i ARL samt en planch för Nutida Konst. Den vart skitsnygg! Nu skryter jag lite men ibland tycker jag att man får göra det! :O Efter min läxspurt drog jag hem snabbt som attan för att kunna äta innan jag skulle till folkets hus och genrep till Dawes Dansshow. Det är så SJUKT roligt att dansa och nu känner jag mig riktigt pepp på morgondagen. Jag längtar till att fixa till frillan, sminka mig med diverse roliga, färgstarka ögonskuggor och bara ge järnet på scen!
Hela helgen har jag dansuppvisning på Folkets hus.

På måndag åker jag med min klass till Norge och hälsar på den klassen vi samarbetar med där. Det ska bli jättekul att åka buss med hela klassen och känna att man får göra något gemensamt innan studenten. Liksom passa på att mYsa lite extra! Fast fy vad jag kommer gråta när det är dags för studenten. Jag har börjat bli så sentimental nämligen varje gång jag tänker på studenten numera. Blä.. allt tar slut så snabbt:( Jag hinner inte med..

Hur som helst har norgeklassen tydligen bokat ett bord åt alla elever på en restaurang på kvällen när vi kommit fram eller något sådant. På resturangens hemsida står det mycket pizza på menyn.. och jag tänker inte äta den pizzan. Jag har nämligen så sent som igår blivit varnad för Norgepizzor, att dom är så äckliga! :O Så jag tänker fan ta det rådet och helt enkelt inte lägga ut 218 kronor för det. Notera att pizzan för 218 svenska kronor var den billigaste pizzan på hela menyn. Jag tänker käka en barnmeny för 61 norska kronor, resten av tiden tänker jag käka nudlar som jag köpt hemma:)  Så detså! Annars får det vara, jag har inte råd att lägga ut dyrbara studentpengar på mat just nu XD Även fast jag i vanliga fall kan tycka att det är värt att äta gott för dyra pengar när man känner att man har förtjänat det.




Oh I'm gonna buy this place and start a fire,
Stand here until I fill all your heart's desires,
Because I'm gonna buy this place and see it burn,
And do back the things it did to you in return.

Kommentarer
Postat av: mamma2

KUUULIT i oka till Norway..:)

Ja de e dyrt som satan där typ allt e dyrt ju...

NUDELdamen hahahahahaha....

sijooo soon......:)

2009-05-10 @ 08:36:22
Postat av: 3 anonyma jävlar

Tjenare!

vi har nu startat en blogg som skrivs av 3 anonyma brudar som skriver skit om folk och deras åsikter och hemligheter!! Du trodde du hade stött på ärlighet förut? höhö.. Alla som nämns i våran blogg är och förblir Anonyma, Eftersom det finns en lag i detta land som kallas kränkning :S.. Dumt nog! Men vem vet, Vi kanske pratar om just dig! Så spana järna in oss och lämna gärna en anonym kommentar du med!!! Varför vi så här patetiskt fiskar efter läsare är för att vi är så jävla tragiska vi med! : ) PUSS PÅ MUSEN! / Nymfomanen, Gummifitt-an & Äcklet!

Postat av: Kickan

Skriv mer cammen! :)

2009-05-30 @ 15:32:47
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback