Statusrapport från skolan!

Ja, här sitter jag. Framför datorn på skolan i vår källarlokal. Filmlinjen. Vi försöker redigera våran film. Men det går inte så bra när vi inte ens kan få in filmmaterialet till datorn. Du kan lita på teknikens under!

Men det har varit en rätt rolig dag överlag! Jag satt och var Pippi Långstrump i Gallerian under sisådär en halvtimme iallafall! Fick en del rätt udda blickar, I loved it xD Folk blir så förvånade när man bryter mot deras vanliga dagsintryck, är så kul att se. Man blir en helt annan person.

Just nu: vi dricker upp den andra julmustlitern för ikväll och flummar vidare i jakt på att försöka, på något sätt, få datorn att svälja vårt material. Läget känns rätt kasst så vi funderar på en ny idé att filma imorgon.. en Plan B.

Men det är rätt gött att kika på Most Haunted här i källarlokalen mellan krafttagen med kameran ändå! Most Haunted alltså.. det är grejjer förövrigt!

Äe, snart äre jul! Var glad!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Most haunted, onsdag... ? Why didn't you tell me about this??

Postat av: mamma2

VM i bloggtorka..:)

2009-11-19 @ 22:36:52
Postat av: Anonym

svar fran min blogg: tack sa jatte mycket^^ jag har anvant monstret fran boken jag fick av sandor "virka amigurumi av mia bengtsson" tror jag den heter, har den inte har just nu sa :P hoppas att du bloggar snart! jag vill ju lasa om sverige :P

2009-11-23 @ 19:40:00
URL: http://anjelicaolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback