I'm alone but the loneliness is gone!

Något känns inte helt okej men jag kan inte sätta fingret på vad det är. Det var nog också det mest vettiga jag kommit fram till idag!

Det är höst. Det är i alla fall positivt.

[Här börjar förklaring på vad jag gjort i helgen. Den som tkr det är allmmänt ointressant ombedes hoppa över detta för dennes egen trevnad]
Denna helg har varit positiv också. Började bra med en trevlig klassfest i fredags. Verkligen mysigt och socialt! Och dans, gitarr, piano och äppelpaj och skratt! Sov hos Lovisa!
Lördagen inleddes med pizza- och kebabfrukost framför Call Of Duty och härlig höstmusik.
Därefter åkte jag till HannaM och hade det otroligt mysigt med massa godisätande med HannaM, Peter och Ingegerd. Väldigt efterlängtat sannerligen.
Framåt middagstid åkte jag till Slussen och mötte Ivan, Ina och Josef. Vi gick till en rätt mysig pub. Jag käkade nån grekisk biff med tzatziki (me loves btw<3) och ett glas vin till det. Vi hade ett litet möte angående våran projektfilm som vi ska börja med imorgon (måndag). Kommer nog bli väldigt kul!
[här slutar helgresumé]

Det är förövrigt typ mindre än sexton dagar kvar till min födelsedag också. Nej om man skulle ta och sova. Ett mer inspirerande och färgstarkt inlägg kommer inom en snar framtid. Ni har mitt ord.



"Look inside and you will see
The words are cutting deep inside my brain
Thunder burning, quickly burning
Knife of words is driving me insane"

Kommentarer
Postat av: Drottning

Ivan, Ina och Josef... haha, rolig namnkombination har för mycket tid att reflektera över småsaker

Postat av: L♥tta

Sv; Vad roligt. Har startat tävlingen för designen nu. :)

2009-10-07 @ 13:55:32
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: cizsi

sv: haha, jag blir allt annat än glad över det ;) det är typ saker som händer utan någon förklaring. Lampor som tänds utan att någon har tänt, stolar som hamnar inne i badrummet utan att någon har ställt dom där. Huga!

2009-10-13 @ 20:26:57
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback