Sleepy time:)

Jag märker hur mycket jag har saknat min gitarr när jag väl spelar på den! Idag har jag lärt mig "You Can't Say No to Me - Tiger Lou" och den är så otroligt skön att både spela och sjunga! Även fast jag inte kan sjunga med världens skönaste stämma men jag bryr mig inte för det är kul och ingen lyssnar ändå XD .... eller?
.
Vad vet jag egentligen? They may be listening right in this momen as I speak.. Dom kanske läser av texten. Lyssnar på vartenda tangentnedslag. Vartenda andetag och hjärtslag... They may be everywhere I look... AAAAH!
.
Ne. Så äre inte och jag ser på för mycket film. Men det är Halloween for real snart och då äre dags för mig att dra på mig min förklädnad som vampyr igen! Akta så jag inte använder vampyrens superkrafter vilket vore att bita dig och dricka lite blod. Ooh, frightening.. -.-'
.
.
Imorgon ska jag lära mig mer på Månskenssonaten så jag vinner över en god vän! Försten att lära sig hela den och högst tre felspel. Det är sånnthär slags pepp jag behöver för att ta mig någonvart ^^ Och det är väldigt kul också!
.
.
.
"No one is as lucky as us"

Kommentarer
Postat av: Lilla K

underbar blogg, skitsöt ! :)

Postat av: tvillingmamman

åh är du duktig på gitarr? :D

2009-10-30 @ 10:05:03
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Emma

sv : De hållar jah mä om.. usch. :S

2009-10-30 @ 11:56:21
URL: http://emmaschulz.blogg.se/
Postat av: Drottning

Who är "they" ? :P parranojja

Jag älskar piano, du kan ju youtubea ditt spelande.

Sen så vill jag se mer frisyr bilder - bumms!

2009-10-31 @ 09:48:22
URL: http://fabianskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback